6 notes 20 hours ago
22 notes 20 hours ago

(via decisivo)

8,454 notes 5 days ago

(Source: blacksparkproject, via kiy)

6,356 notes 5 days ago

(Source: heavenlyhotties, via kiy)

801 notes 5 days ago
33,724 notes 2 weeks ago
481,484 notes 2 weeks ago
50 notes 2 weeks ago

my current favorite song right now! 

4 notes 2 weeks ago

imbretterthanyou:

I wanna j/o and watch porn but I’m not caught up with the world and have a shitty laptop that overheats within 10 minutes if I watch a video so now idk what to do.

if i lived near, you wouldn’t have to j/o…js

16 notes 2 weeks ago
50 notes 2 weeks ago

Suggest me some video ideas?

I can’t, for the life of me, think of a video idea because I want to be so original…i need some suggestions/ideas…help a nigga out yall. I do this for you guys lol let me know if you guys wanna know some stuff or want me to talk about a specific subject!

1 note 3 weeks ago
4,399 notes 3 weeks ago

(via c0ld-flame)

18,269 notes 3 weeks ago

(via beatingmyheart)

73,911 notes 3 weeks ago